Post by ererdrivatel on Feb 3, 2022 11:02:21 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange mønter ▞▞▞
▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
De har gjort spillet uspilleligt Af en eller anden grund (sandsynligvis det faktum, at de indlæser annoncer, mens du spiller) vil spillet halte på alle niveauer. Dine tryk tager tid at reagere, spillet vil pludselig gå super langsomt og derefter super hurtigt for at prøve at indhente soundtracket. Jeg var spændt på at blive nostalgisk, men blev alligevel sur.
Dette er et rigtig godt spil! Jeg plejede at spille det hele tiden, men nu når jeg prøver at hoppe, sker der ikke noget. det er virkelig irriterende, fordi jeg plejede at elske dette spil. hvis udvikleren af nogen af geometrisk streg kunne ordne det, vil jeg helt klart anbefale denne app, fordi den er virkelig sjov, men når du ikke kan hoppe, er den bare raserifremkaldende!
Fantastisk spil virkelig vanedannende
Så jeg plejede at spille dette spil, da jeg var 9 eller 10, og jeg elskede det. Men så glemte jeg, hvad det hed, eller hvad det var i længst tid, fordi jeg holdt op med at spille så længe, og så da jeg fandt det igen, spillede jeg det hver dag og tog mig omkring 400 forsøg for hvert niveau, og så når jeg slog hver enkelt af dem huskede jeg, hvor svært det var, men da jeg gik tilbage til hver enkelt, gennemførte jeg det 1 forsøg. Jeg elsker virkelig dette spil meget, men en ting jeg ikke forstår er, hvorfor kalder de det GEOMETRY DASH???
Godt!
Jeg elsker dette spil, fordi det ikke kun er svært, så det er ikke noget skub, og musikken er også fin og en retro-ting
Det er et fantastisk spil, jeg anbefaler det, og jeg kan godt lide, at du kan øve dig, så du kan være forberedt på, hvad der kommer på niveauet, før du gør det let.
Den er god men en gang imellem driller den
Det er sjovt og godt tidsfordriv, man kan nemt komme til at sidde med spillet længe. Kan helt klart anbefales.
Hver gang jeg dør, dukker der en annonce op, der bliver irriterende, og en anden ting er, hvorfor siger du, at der snart kommer flere niveauer, når der er gået et par år ikke på dette spil, jeg taler om de andre spil som Geometry dash meltdown og Geometry dash world, hvis du kan rette annoncerne og lave flere niveauer. Jeg tror, det ville være godt for alle, tak
Dette spil er meget sjovt! Jeg anbefaler det fuldstændig. Den har denne karakter, der bevæger sig, og du skal hoppe over, under eller flyve gennem en forhindring!
Jeg har spillet dette spil i lang tid, og det er fantastisk, men en dag, da jeg ville spille spillet, VAR MIN FREMGANG PÅ 0! Det var som om, jeg lige installerede spillet, og hver gang jeg installerede det, spillede jeg lidt og så et par timer senere igen ved 0. Jeg plejede ikke at have nogen problemer med dette spil, men nu har jeg det, og jeg har lige redigeret dette, fordi jeg ville tjekke, om det stadig gjorde det, og det gjorde det! Selv et par minutter efter at have spillet det, har alle mine score på zero.i dog ikke dette problem på ipad
I ganer bedre vred hos i game it
Ok, tror jeg
Det virkelig kedeligt, jeg passerede de første tre niveauer, og den tredje mønt i stereo madres er meget svær at få, og det er ulækkert, at spillet aldrig bliver opdateret
Vidunderligt spil, men for mange tilføjelser hver 3. forsøg, du får en tilføjelse
Et skrammel kan ikke få registret til at virke. Jeg satte jeg er min e-mail, og den siger "e-mails matcher ikke", og jeg prøvede min google-konto, og jeg prøvede min Microsoft-konto, og derefter indtastede jeg en tilfældig e-mail-adresse, og den har den samme fejl, så systemet er grundlæggende ødelagt. Din app er også fyldt med annoncer, og jeg betaler ikke noget for din app, fordi din app ikke er blevet opdateret i et par år. Alt i alt er det et sjovt barndomsspil, men hvis jeg vil skifte enhed, er jeg nødt til at miste alle data.
Kiæs
Spillede dette spil for et par år siden og har aldrig haft annoncer. Nu er der, løs annoncerne der en smerte.
Dette spil er et af mine favoritter til at slå tiden ihjel med. Jeg kan godt lide, hvordan de tilføjede endnu flere niveauer nu. Jeg kan huske, da denne app kun havde Stereo Madness to Jumper, men nu er der mere.
okay
Who ever comments likes the video and subscribe and tells me in the comment will get a shoutout so be sure to ...
Dette spil er ret godt, men niveauerne inklusive det første niveau er meget meget meget hårde
Jeg plejede at elske dette spil for 3 år siden... Jeg plejede at blive ved med at dø selv på første niveau. Jeg sagde op og troede, at der ikke var noget tilbage til mig... Det viste sig, at alt hvad du behøver er noget øvelse, og du kan nemt slå alle niveauerne. Jeg elsker, hvordan musikken virkelig matcher niveauerne. Dette var mit første bedste yndlingsspil. Jeg håber virkelig, at dette (og de andre spil) opdaterer til 2.2. Det er år siden, men jeg er begyndt at elske det igen. Hold da op Robtop!
Det er meget godt, du vil helt sikkert få spillet, men nogle niveauer er svære, men dette spil betyder, at du skal udfordre dig selv, prøve det.🙂😗😙😚😘❤️♥️🧡💛 Du burde få dette spil.
Under the skin ost death, Christmas eve nyc bars, Magic ...
Det er et meget vellavet spil 🎮👏 folk hader spillet på det første niveau, ligesom I nok lige har startet spillet, det tager tid og øvelse (p.s. jeg kan lide electroman adventures-niveauet 😁)
Det er godt og dårligt, det halter efter et stykke tid, og dataene gemmer ikke, det er et fantastisk spil. Men det er lidt rodet. Jeg elsker spillet for episk musik, men det er også ødelagt, kan du fjerne forsinkelsen
Geometry Dash er tilgængelig på alle platforme: web, Android, iOS og Windows-telefoner. Udvikler. Spillet blev skabt af RobTop games til mobilen, før det blev
Det er mega sjovt men også mega svært
At det er sjovt at blive udfordret og man får bedre reflekser
Kan dette spil fjerne annoncer, og niveauerne er så svære, at jeg trykker på springknappen et stykke tid, og det virker ikke
Musik er smukt. Men højere niveauer er bare for svære for mig. Spillet er også ret repetitivt.
Hent Game Topselling Free APK til Android. Nyeste versioner af Game Topselling ... Hent Cyber Surfer: EDM & Skateboard APK ... Hent Geometry Dash Lite APK.